פלח שוק 30.5.12

עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 30.5.12
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

[audio:/wp-content/uploads/2012/05/pelach-shuk-30.5.12.mp3|titles=pelach shuk 30.5.12]

הוצאת 'פלדהיים' בדרך לגיבוש הסדר נושים. כזכור, החברה נקלעה לפני מספר חודשים לקשיים כלכליים ומונה לה נאמן ע"י בית המשפט. במכרז שהתפרסם בסוף השבוע הוצעו למכירה המניות של שתי החברות: רשת החנויות 'פלדהיים יודאיקה' וההוצאה לאור- 'יעקב פלדהיים בע"מ'. בחודשים האחרונים עסקו אנשי המקצוע והמנהלים מטעם הנאמן, בשימור ערכה של החברה ובהמשך הפעלתה.

'יפאורה תבורי' השיקה את קמפיין השמחה החדש של המותג 'RC קולה' במגזר החרדי תחת הכותרת "תמיד בשמחה!". באירוע השקה הוצגה אסטרטגיית הקמפיין הנשענת על תובנת החברה כי באירועי שמחה נחשב 'RC קולה' כמשקה משפחתי בזכות טעם צעיר ורמת מחירים הוגנת. את הקמפיין הפרסומי מוביל משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות'.

קבוצת 'נגב' תייצא לחברת 'אולימפיה' הקנדית מוצרים בהיקף של 400 מיליון שקלים. 'אולימפיה' היא אחת מחברות הפצת האריחים הגדולה בעולם. במסגרת ההסכם, תרכוש 'אולימפיה' אריחי 'נובו' שיופצו לחנויות, לקבלנים וישירות לפרויקטים ברחבי צפון אמריקה וקנדה.

'ביג ליס' משיקה מבצע עבור משפחות מרובות ילדים, במסגרתו תימכר 'טויוטה ורסו' בעלת 7 מקומות בתנאים אטרקטיביים. המבצע יארך חודש ימים.

אתר חיפוש העסקים 'B144' מרחיב את שירותיו ומציע מגוון חידושים בהם: צפייה ודירוג של בתי עסק על ידי גולשים, תצלומי אוויר איכותיים, מסלולי תחבורה ציבורית, מידע על עומסי תנועה ועוד. בנוסף 'בזק' החלה בשיתוף פעולה עם פורטל הבריאות 'אינפומד', המספק תוכן מקיף בתחום הרפואה ברשת, ומאפשר חיפוש רופאים על פי התמחות, מידע על ניתוחים, בדיקות ומחלות.

בנק 'מזרחי-טפחות' מפרסם את תוצאותיו לרבעון הראשון של השנה. הרווח הנקי הסתכם בלמעלה ממאתיים וחמישים מיליוני שקלים, המהווים גידול של חמישה אחוזים וחצי לעומת התקופה המקבילה אשתקד.



0 תגובות